Ansatte

Dorota Cieslik

Stilling: Barnehagelærer
dorota@einerabben.no

Dorota jobbet en stund som vikar fra Adecco, men vi klarte heldigvis å kapre denne supre dama til oss i Einerabben. Ho er unik med ungene, alltid tilstedeværende og omsorgsfull, i tillegg til å være kreativ og lojal. Ho er utdannet barnehagelærer fra Polen, og har jobbet på Hestehoven siden 2017.

Elisabeth Eliassen

Stilling: Barnehagelærer
elisabeth.eliassen@outlook.com

Elisabeth har jobba mange år i kommunal barnehage, men startet i Einerabben i april 2016. Ho er ei dame med høy omsorgsevne, ho ser enkeltbarn og har masse erfaring når det gjelder barns utvikling. Ho har stort hjerte for de minste, og er derfor å finne på Hestehoven til daglig.

Cathrine Nilsen

Stilling: Assistent

Cathrine fant veien til barnehagen gjennom å ha jobba i lekebutikk tidligere. Ho veileder barna i alle situasjoner gjennom lavaffektiv tilnærming, da ho er god på å gjenkjenne barnas følelser og uttrykk. Dette er ei ung dame som ikke lar seg vippe av pinnen, men som beholder en stoisk ro i alle situasjoner som omhandler barna. Cathrine er kreativ samtidig som ho både liker å lese bøker sammen med ungene og være tilstedeværende i lek både ute og inne.

Myrulla

Andreas Johannessen

Stilling: Pedagogisk leder
andreas@einerabben.no

Andreas har jobbet i Einerabben siden 2018, etter å ha jobbet fire år som barnehagelærer i en annen barnehage. Han er en rolig og lun fyr med mange gode ideer i arbeidet med ungene. Han liker å jobbe med digitale verktøy og utetid, og kombinerer gjerne disse.

Christine Grottvik

Katrin Frempong

Stilling: Spesialpedagog

Maria Kristoffersen

Stilling: Førskolelærer

Thejaswini Hosaguthi

Stilling: Assistent

Thejaswini, eller Teju som vi kaller henne, kommer opprinnelig fra India og er utdannet innenfor data og teknologi. Ho starta som vikar, men fant fort ut at ho trivdes i jobben med de små. Teju er flittig og arbeidsom, og oppgaver blir gjort i en fei. Ho er positiv og oppmerksom, og gir barna trygge rammer og omsorg.

Su

Andre ansatte

Kristin Leirfall Kristoffersen

dagligleder@einerabben.no

Kristin ble ansatt som Daglig leder 01 Januar 2013 i Einerabben barnehage, og i 2015 tok ho Lederutdanning for barnehage v/uit. Ho har tidligere lang erfaring som pedagogisk leder i kommunen, og som leder har ho alltid døra åpen for både barn, personale og foreldre. Kristin brenner for arbeidet med de små, private barnehagene og sitter også i styret til IBID.